Home > Uncategorized > =( aku tetap bersyukur…

=( aku tetap bersyukur…

sedey plakk rasa…korg penah tak kesuntukan duit…hermm bg aku tu perkara biasa… skurgnya aku masih bersyukur sbb mak ayah aku masih bg duit…kira parents aku nih sederhana lahh..boleh sgt nak tanggung aku…

hermm geram gak kat diri sendiri..ye lah aku kat UTM wat gak loan PTPTN tu tp aku dapt separuh je..sbb gaju mak ayah aku huwaaa…means aku tak der duit sendiri gak lahh…yuran betul2 cukup loan..nak belanja harian pon memang ayah aku bg duit…tp syok laaa…sbb aku tgk kwn2 laon dlm bank byk je duit..aku lakk kena berjimat2…huhu tp aku tetap bersyukur…ye lahh…

ngan situasi gini aku tak berbalanja lebey2…kalo tak hbs g2 je duit…tp bile bank dah kosong segan gak nak mintak weiii…ye lahh apa2 pon sian gak kat ayah aku tuh…entah la…aku dah berjimat2 dahh tp duit sekrg mcm air…waaa sedey aku….tp aku tetap bersyukur…

Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 31/01/2009 at 10:28 am

    alhamdulillah kerana famili mampu menanggung belanja harian… harapan mereka tentu nak yg terbaik dr Farha, nasihat tera belajar brsungguh2 hingga berjaya… tinggalkan perkara yg melekakan dan hadiahkan kejayaan Farha itu kepada famili… dn 1 lg jgn lupa bila farha dan senang nnt jgn lupakan jasa baik mereka, trlalu besar pengorbanan mereka tk trbalas oleh wang ringgit… sbgai anak balaslah pengorbanan itu dgn sebaik2nya

  2. 31/01/2009 at 10:51 am

    Alhamdulillah..kena bersyukur…sentiasa bersyukur..slalu “berterima kasih” dan memaafkan semua + diri sendiri…percaya kat DIA…segala-galanye mudah…Berterima kasih..memaafkan..bersyukur…pasti!

  3. 31/01/2009 at 11:05 am

    tera: a`ahh kak..sy berkorban demi mereka…mcm2 dier bg sbb nak sy belaja..tak penah sy mintak per2 dieorg tak bg…sbb tu apa yg sy ada sekrg sy genggam betul…

  4. 31/01/2009 at 11:41 am

    Ibubapa memang mahukan yang terbaik untuk anak-anak..tidak kisah jika terpaksa bergadai bergolok sekalipun, jadi anak kenalah ingat dan sedar akan pengorbanan ibu dan ayah..Belajar rajin2..nanti bila dah habis belajar, tentu senang hati ayah dan ibu..Masa tu bolehlah Farha balas segala jasa mereka

  5. 31/01/2009 at 12:51 pm

    tirana: iyer kak tahu semua tuh..kadang2 bile sy terpmenung sendiri..airmata nih menitis..sb tu sy bersyukur yg amat…sbb sy selalu igt pesan ummi sy “ummi tak nak bg harta kat anak2 ummi, ummi leh bg ilmu kat anak2 umi, harta leh cari..” sy selalu pegang kata2 tuh…

  6. 31/01/2009 at 2:01 pm

    a ah, same le yang.. brsyukur dgn ape yang ade.. brsyukur pd org yang byk tlg kita.. nnt dah keje senang jgnlp bls js dia org…. I’allah..Allah maha Penyayang..

  7. 31/01/2009 at 5:17 pm

    Biasalah tu…masa study memang lah macam nih…nanti~nanti dh kerja, ok la skit…~cuba jadikan ayat seribu dinar sebagai basahan lidahmu setiap hari….~

  8. 31/01/2009 at 5:39 pm

    insya-allah kak…

  9. 01/02/2009 at 12:55 pm

    siapa kah anonymous yg sebnrnya.. ingin ku tahu gelaran diri.. waaa.. bermadah pujangga laa plak..bersyukur ngn anugerah Allah kdg2 wt rezki kita makin murah tau.. alhamdullillah..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: