Home > Uncategorized > ++ aKu dan Dia ++

++ aKu dan Dia ++

entry aku kali nih sj nak tunjuk pic aku n dia..dier tu sapa ek?? ala aku n buah hati aku azruL ler sapa agi…jalan2 ngan dier kat TTi hehe..

Categories: Uncategorized
  1. 28/01/2009 at 11:29 am

    jaga diri elok2…

  2. 28/01/2009 at 12:19 pm

    ececececce…bila lagi tuh..cam terbau lak ns minyaknyer…

  3. 28/01/2009 at 5:20 pm

    lina: lambat ag ler hehe…

  4. 28/01/2009 at 7:35 pm

    Baju Meroh Suor Hitang, Bj hitang Suor Putih, Pergi TTI Waktu Petang, Kulitku yang Hitam jd Putih.. hakhak… ok dok pantun abg.. waaa best kn gi tti yang? cantik monumen2 kalo tgk dari dekat.. rugi sape x gi.. waaa, best ngat..

  5. 28/01/2009 at 8:16 pm

    ye lah tu abgg..meroh pa muka2 panas..heheh sian lok kat cyg ayg nihh..nanti2 ayg bwk topi tuk abg dehhh

  6. 29/01/2009 at 6:48 pm

    iye syg.. kita pakai topi mcm pic dlm fs abg neh.. ayg pn pakai gak.. waaa comey je.. hehe

  7. 29/01/2009 at 7:59 pm

    topi ane?? yg mcm tukang kebun ke??/ hakhak ayg ada doh topi cute ayg waaa ala2 org putih g2 kuikui

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

