Home > Uncategorized > LaLuan AirPorT Ganu…

LaLuan AirPorT Ganu…

jentera2 yg masih lagi bertungkus lumus menyiapkan laluan di tengah laut untuk perelokkan lagi jalan kat tepi kapal terbang mendarat…

waaahhhh dah la tgh2 laut jalan aku lalu nihhh…tetibe air laut tuh berada ditengah2 pasir yg di tambah tuk wat laluan nih huhu…..angin kuat sht maser nihh…

ni jalan tepi trek pendaratan kapal terbang…ditengah2 laut tuuu…cantek sgt view kat sini…

laluan yg baru2 nak masuk ke jalan yg ditengah2 laut heheh…

maser nih aku merempit ngan adik aku…aku duk belakangg….best sgt…jom ler dtg ganu jalan2 hehe
Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 25/01/2009 at 11:12 am

    suke gi ganu, makan nasi dagang & kepok lekor….last year I went to KT…

  2. 25/01/2009 at 5:02 pm

    waaa, sedap ayg round2 dgn motor, mujur dok trbang angin kuat sgt..hakhak.. hemmm manenye motor TAC.. 🙂

  3. 25/01/2009 at 6:41 pm

    sonata: yeke wak?? hehe sekrg nih byk ag tempat2 best..bangger sekejap waaaabg: motor TAC tak der dlm record..bak kate ustzah farawahida off record kuikui

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: