Home > politik ohh politikk > waaa~~~PAS menang ahaKss!!

waaa~~~PAS menang ahaKss!!

semalamm…hari mengundi kat ganu..haha aku kat jhr excited gak weii..ye lah walaupon bukan kawasan aku tp nama pun rakyat ganu..n aku duk kat kuala terngganu..dekat je ngan tempat mengundi haha…
memang tak sangka PAS menang!! hakhakha..k..sebgai rakyat ganu..aku berharap terengganu terus manju berlandaskan konsep islam..aku harap sgt rakyat ganu tak terdedah n sentiasa terpelihara…wahhh semangat ganu tuh…
Advertisements
Categories: politik ohh politikk
  1. 18/01/2009 at 7:45 pm

    WAh..ganu kite.hehe :)ambik kos fotonik engineering @ mikroelektronik kalau tataw ape tu fotonik :Derm.saya pown thn jgk.lama lagikhihihi.oo..bakal ckgu la ni ekk..bagus21 keje yang mulia :))kalu xkeberatan, sy invite awk follow blog sy jgk. 🙂

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: