Home > my siblings... > aDik BeraDiK akU~~~

aDik BeraDiK akU~~~

aii arini aku lepak cc ag setelah pg td jejalan kat jusco..asalnya aku g taman u jerk sbb nak suk bekki henset aku yg terpkopak tuh..tp sedih gakk sbb kalo bekki kena cas rm80 maaa adehh mana aku celup duit huhu so aku terpaksa batalkan hasrat aku…wat masa skrh pakai jerk lahh..per2 pon lop u encettt huhu..
k bab jejalan kat jusco lak..hahah tak puas aku gie jusco taman unih..aku pon tak tahu napa…dah nih je paling dekant..ada satu ag giant..dekat gak..tp lagi syokk jejalan kat jusco nih hehe…per2 pOn asalkan aku heppy…cam biasa r merempit ngan kakzieraa…
ehh melalut sokmo ler aku nih..ni aku nak storyy apsal adik beradik aku…kadang2 ku konfius gak..kami 5beradik je..tp muka masing lain2..kecuali aku n adik aku Nor..tp tu lain gak aku tgkk sbb aku tembam skitt nur kurus skit n kecik dr aku…tp aku gie lah mana2 mesti org tegur..memang adik beradik ker?? kami sama2 jwb “YA”…org tu mesti ckp “patut laa..muka sama sebijik” waaaaaaaaa aku n nor pon gelak jerk haha…
k kat bwh nih aku tunjuk muka abg ydie aku, kaktie, aku, nur n epi…hehe

haaa yg ternganga nak berucap tuh abg yudie aku hekhekhek

ni plakk pic kakak aku…aku panggil dier kaktie…hehe ngan abg ipor aku tuh…

hekhekhek…ni aku lerrr…datin farha…wow!

haaa ni pulakk adik aku ke2 bongsu..aku panggil nor jer …ni lahh teman aku bergaduh n teman berjalan2..hehehe

huwaaa..pic apakah ini??? ehh tu yg pakai baju melayu wane picth tu adek aku yg bongsu..epi namanya…

hermm siap ler sudahh kesah adik beradik aku..sikit je tak ramai pon…tp kalo aku yg pompuan nih berkumpul..kaloh bising kat pasar mlm hakhakhak…tu lah kekecohan kami sebenornyer…yg lelaki tak byk mulut..yg pompuan kepohh maaa….

ermm korg tgk sama tak muka kami adik beradik?? hehe tak sama kan…yg penting aku paling cun wawawa…sj jerkk gurau jerk…adik aku nur lagi cun…

k sekian shj laporan dr aku waaaaaa

Advertisements
Categories: my siblings...
  1. asm
    19/01/2009 at 12:58 am

    dulu sy dak utm jugak duk kolej tun dr ismail

  2. 19/01/2009 at 9:21 pm

    owhh ye ke?? sy baru tahun dua wakk huhu

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: