Home > Uncategorized > paTuT la….

paTuT la….

salam kekawan sume..aku kat cc nih..masih ag menagih kasih ngan cc k13 nih sbb aku tak balik umah ag nak tukar laptop huahuahuahua..tak pelahh bercinta ngan cc jap haha..
hermm semlm aku lepak cc bukak fs aku tuh..jejalan jenguk fs kwn2 lama…tiber2 aku terhenti kat fs kwn lama aku..nama dirahsiakan..dah kawen pon…pas aku tgk pic2 terbaru dier aku jadi sedihh…pelik kan..patut nye aku tumpang gembira sbb dier dah pon selamat berumah tangga..memang jauh di sudut hati aku aku happy sbb dier dah jumper kebahagiaan itu..wish u jappy owezz frenz…
tp korng nak tahu tahuu…aku sedih sgt..ye lahh..org dah bhgia..patut lah kwn pon lupe..time kol kwn nak stoty pon tak tahu apa..sbb nye dah lama tak contct..so salah sapa ek?? aku selalu berbual ngan kan aku ura..selalu berhubung…aku igt dier..aku msj tp no respond..sekali dua tak per..aku leh terima tp kalo dah byk kali..sakit gak hati…
aku penah luahkan hal ni dlm entry aku yg lepas iaitu DIAM….entah lah..aku sedih bile terkenangkan kwn kita wat g2..last aku wat keputusan berdiam diri…mlm td bile aku tgk pic2 dier…hati aku berkata PATUTLA…..org dah bhagia…jadi ngan tenang aku akn terus berdiam..tak bermaksud nak menjauhkan diri tp org way kita g2…napa kita nak hegeh cari dia tul takk
tp kan..bila terkenangkan dier penah menjdi shbt baik kita..berkongsi suka duka..gambar kenangan..memory terindah tercipta…memang wat aku..hati seorg shbt terluka sgt…entah lahh..sapa2 yg pernah bershbt sebegitu..korang akan rasa pedihnya di hati..
betul ada pepatah mengatakan..sakit berpisah ngan kwn lagi sakit dr berpisah ngan pakwer…dan sekrg sku dah rasai semua tuh…tak perlah…
pesanan utk si dia semoga kekal tuk selamanya…sekiranya masih igt kawan2 yg pernah bershbt ngan dier dulu hubungi lah kami…tu jer permintaan seorg shbt…
Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 17/01/2009 at 1:32 pm

    ermmm org kalo dh bahgia..kwn pn die lupe..time ssah br igt kite..sy pn selalu alami ape yg awk rasa..

  2. 17/01/2009 at 2:43 pm

    tu r wani…geram tau bile igt balikk..sakit ati je..dulu bukan main jgn lupe kwn lah itu lah ini lah..time kat diri sendiri luper semua…

  3. 18/01/2009 at 6:06 pm

    baru tahun 1awk study kat mana?ok..keep in touch k 🙂

  4. 20/01/2009 at 12:24 pm

    hm..byk2 bsabar laa ha yer.. da nak wat gane.. dia da lupa kan kita.. so.. jgn laa ingt2 dia.. nnt sakit hati kita je..ssh2 nnt.. dia ingt kita.. kita ngap dia terus.. wakakaka

  5. 22/01/2009 at 1:27 am

    em…sury for everythings….thanks for many things….kenangan yang terukir masih lagi utuh dan segar mewangi…namun, diri ini mengundur diri agar tiada insan yang terluka dan kecil hati…bukan bermaksud melupai….biarla…ku menerima segala kritikan itu…kusedar ku xsempurna..ap yg berlaku pasti ada hikmahnya…setiap perbuatan pasti ada ganjarannya…bezanya hanya cepat atau lambat…. sesungguhnya suatu yg amat ku yakin dalam hati ini…aku tak pernah melupakanmu…wlu pe jua tanggapanmu pada diri ini….pasrah segalanya…wslm

  6. 22/01/2009 at 1:29 am

    em…sury for everythings….thanks for many things….kenangan yang terukir masih lagi utuh dan segar mewangi…namun, diri ini mengundur diri agar tiada insan yang terluka dan kecil hati…bukan bermaksud melupai….biarla…ku menerima segala kritikan itu…kusedar ku xsempurna..ap yg berlaku pasti ada hikmahnya…setiap perbuatan pasti ada ganjarannya…bezanya hanya cepat atau lambat…. sesungguhnya suatu yg amat ku yakin dalam hati ini…aku tak pernah melupakanmu…wlu pe jua tanggapanmu pada diri ini….pasrah segalanya…wslm

  7. 22/01/2009 at 10:20 am

    salam kepada miss yg tak diketahui nama…hermmm hati sapa yg dilukai n terkua??? sy tahu sapa kah gerangan itu…tak pe..terima kasih sbb masih menyimpan kenangan itu…semoga berbhagia selalu…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: