Home > Uncategorized > kuaT ke Aku???

kuaT ke Aku???

assalamualaikummm….

hermm entry aku kali nih mcm ala2 pertanyaan…sbb kadang aku terpikir kuat ker aku nak lalui semua nih…sebab kadang2 aku kalah ngan perasaan aku sendiri….tu lah aku…berlakon je sengeh2…senykm2…wat lawak…dlm hati aku nih kadang aku menangis sendirian…yg zahir aku dah tak pandai nak nagis ganer…sbb tu bile ada msalah aku transfer kat URA….heheh thanks ura tolong nangis yer…tahun depan ha bg award ratu tangis hakhakhak…



Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

putus asa…kadang2 aku putus asa gak…tp aku tetap kuat semangat nak mengharungi semua nih….aku selalu pujuk hati aku yg setiap kejadian tuh ada hikmahnya…dan aku selalu igt…Allah takkan bg ujian jika hambanya tidak mampu mengharunginya…ermm aku terpikir gak…kuat ker aku???



Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

alone?? yerr kekadang aku rasa keseorgan…tp aku yakin allah sentiasa di sisi aku…akhirnyer tumpah jua airmata aku bile aku memikirkan hal2 yg dah berlaku…ya allah kau ampuni dosa2 ku ya allah….



Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

tapi kekadang aku rasa teraniaya…entah lah…mcm2 yg ada dlm hati n kepala otak aku nih…ya allah…kuat ker aku nak lalui semua nih…

Categories: Uncategorized
  1. 05/01/2009 at 7:43 am

    ura tahu ha mmg seorg pompuan yg kuat. tabah berjiwa waja.. ura sll doakan utk ha..wah.. kata kt ura.. tp ura tak ley laa.. bis tu ha tak nak ngis.. so dgn baik hati ura tlg ngis utk ha.. wakakaka.. harap ha tabah.. best of luck..

  2. 05/01/2009 at 8:40 am

    wakak…ni lah kawan sejati hakhakhak

  3. 05/01/2009 at 1:26 pm

    hahaha.. so lepas2 ni.. jgn nak transfer ag virus tngisan utk ura tu.. wakakaka.. tp.. ura tahu.. ura mmg bseorg kawan yg baik hati dan memahami..i lap u ha..

  4. 05/01/2009 at 5:34 pm

    lop u too ura waaaaaaaaaaa jiwang lak depan2 org hakhakhak

  5. 05/01/2009 at 6:47 pm

    hahaha.. wah.. so sweet.. terharu nya.. hehehe

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

