Home > Uncategorized > ..:: FirsT dAy kAt UTM ::..

..:: FirsT dAy kAt UTM ::..

hai hai haiii….ehem2…assalamualaikum kepada yg beragama islam..n salam sejahtera kepada yg bukan inlam…walau apa pun kita bersaudara di muka bumi allah ini….ewahhh..lepas gian dah hampir seminggu ak on9 hakhakhak…

huwaaa…nak mati aku tak layan tenet….korang bygkan…aku sampai utm ari rabu pg…sampai je pagi kul8 dah ada kelas…adeh laaa…aku jadi parasit kat motor umet aku….heheh thanks kakzira…sbb nak gie klas n mana2 aku jagi penumpang kat moor dier…hakhakhak u la aku ckp jadi parasit…alahh tak kesah ler hekhekehk…

n misi aku pon bermula…waaa….jem oak aku tgk jdwal… ye lah ngan bertindan nyer…ngan tak igt seksyen nyerr….hahah…masuk kelas bi bukan main confiden sekali salah kelas adeh laaa wat maluss jek…hakhak ngan selamba badakk aku kuar balikk…wakakak….pas tu conc membe katanya batal…fuhh selamt gak…aku pon sengaL gak…kalu punye pasal tertinggal henset adehh laa… nasib baik ume aku bwk..kalo tak aku tak pi kelas terus….haha…

tu sebelah pg…ptg plakk aku kemas brg2 aku kat bilik….penat siott dah la tak tido2 ag…zup zap zup zapp….siap kemas dlm 230pg…pas solat memang niat aku nak tido…so ngan bhagia aku tido sampai kul5 hahah…umet aku ckp ha pengsan hakhkahka….jem gak seposen otakk idok bykk adehh laaa….

mlm plakkk satu hall…aku n umet punyer la lapo….gedek2 jalan gi cafe tutup..bengang gak 50sen…pas tu naik motor gi mkn kat luar…huhu…

tu le kesah first dah aku kat utm…ehh japp aku rasa aku melalut dohh nih….waaa yg aku sedihhh tenet kat bilik ak dpt…ak adil tul aku as a utm studnet…patutnye dpt lahh ni takk…jem aku tanpa inernett..huhu

Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 03/01/2009 at 7:08 am

    eh..klu kt blik tak de tenet.. ha pg on9 mana? hmm..siannya.. ala.. dia ngah baiki tenet kot wireless ke ape.. sbb 2 tak de.. whatever pun.. i bersimpati ngn u.. byk2 bersabar laa ye.. hehehe

  2. 03/01/2009 at 9:43 pm

    waa… bukan bekki..memang kat blok ha tak dpt wifi…kena angkut laptop gi blok depan..tensen tol…nanti next week ha amik yg berbayar haaa baru leh on9 lam bilikk hahaha

  3. 03/01/2009 at 10:54 pm

    hehehe…oo..blog ha ni kira yg blkg ke gane? hehe..jgn marah.just asking tau.. hmm.. bgus gak gitu.. leh ura tgk blog ha hari2.. hehe.. update ari2.. hehehe..

  4. 05/01/2009 at 9:00 am

    bukan blog tp blok..tak belakang sgt..masuk pagar terus nampak blok ha.. tp ha duk kolej belakang ler hakhakhak

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: