Home > Uncategorized > hePpY SgT!!!

hePpY SgT!!!

salamm n camat pagi (sbb masa aku wat enty nih pg hehe)….aku happy..tu je yg mampu aku luahkan…semlm og yg aku nanti2 dah sampai..ya allahh pg2 hari 630pg aku dah gie epot..sbb katanya flight akan tiba kul 705pg….excited sgt2…

sampai je kat epot aku tgk ada screean besar giler n keramaian keoangan waaaaaa….tak kesah lahh demi mak ayah aku…hehe…yg paling best masa nak sambut mak ayah aku..cukup 5beradik hehe…waaa tp aku paling heppy sbb aku org petama yg salam n cium mak ayah aku hekhekhek…waaa nangis kejap kehkehkehh…

see….pic nih bukti paents aku dah balik ngan selamat…alhamdulillahh…..tu je yg aku nak…sampingan tuh nak gakk tp yg utama mak ayah aku jek kehkehkeh….

sampai jek kat umahh adehh laaa…byk gilerr barangg…sepah n penuh satu umahh…waduuhhhh jem otak aku jap….tak cy ker??? eh aku tunjuk pic ekk…

waaa kan aku dah ckpp byk giler…ni pon satu je aku sempat amik…bz apa tahh…henset aku tenggelam dlm brg2 tuh waaaaaaaaa….rindu jap kat henset eheks….

hermmm nak story pe ah ek??? adiah tuk aku??? waahhh dah nama anak kan…so byk gak ler…maleh le…yg biasa org bagi jubah kan….n lain2 tuh byk ag…keep secret kehkehkeh….ermm kalo nak tgk pic byk2 ada dlm fs aku….slow2 upload sbb file besauu huhu

k lahhh rasenyer tu je kot sbb tak der idea nak taip panjng2…yg aku tahu aku heppy sesgt…heheh

Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 28/12/2008 at 4:22 pm

    tahniah,alhamdullilah ayah bonda selamat kembali ke tanah air dalam keadaan sihat walafiat…

  2. 28/12/2008 at 5:07 pm

    Paling best buah Tin kering dari sana…ssh nk cari kat Malaysia ni

  3. 28/12/2008 at 9:52 pm

    wah.. byk nyeee barang… (gaya TAIN..hehehe) ade utk ura jugak tak?? hehe.. nak gelang mutiara yg ha pakai.. hehehe.. jap kon pi us.. bila aku nmpak ha pakai? hehehe

  4. 29/12/2008 at 11:17 am

    sonok kan parents da balik… dapat jubah gak? hehe, rama2 pon dapat~=p

  5. 30/12/2008 at 8:07 am

    banggenyer cikgu farha kerana dpt bergambar ngan bluehyppo..hehehe..,

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: