Home > Uncategorized > Calendar 2009~~adiah tuk kekwann

Calendar 2009~~adiah tuk kekwann

hye guyss..sempena nak masuk tahun baru nihh…sy ngan berbesar hati nak bg kalendar..heheh amik laa kalo sudi dehhh…
sbg tanda ikatan ukhuwah antara kita semua…keep in touchh..
Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 26/12/2008 at 9:46 am

    thanks..(^_^)

  2. 26/12/2008 at 10:38 am

    hai farha..kalendar kalau tkr gambar aku BOLEH??huhuhu apakah?

  3. 26/12/2008 at 10:54 am

    tinie..boleh jek..ko gi kat http://www.imikimi…com..byk kat c2…heheaku pon bukan pandai sgt edit nihhh

  4. ai
    26/12/2008 at 4:12 pm

    TERIMA KASIH CIKGU FARHA!!!!

  5. ai
    26/12/2008 at 4:22 pm

    TERIMA KASIH CIKGU FARHA!!!

  6. 28/12/2008 at 5:09 pm

    Blh tlg print kan x? Ahaks

  7. 28/12/2008 at 11:08 pm

    hmm..hm..hm..tq.. tapi nak letak gambr sendiri.. hehehe.. ura da simpan da.. tq3..

  8. 29/12/2008 at 5:21 pm

    to oasis: nak print?? printer rosak ler ahaks…awak print sendiri lah ye…heheto ura: waaa amik n letak dlm hati…nanti ha kol doc suh oprate wakakak

  9. 03/01/2009 at 7:20 am

    hehehe… sll letak haa dlm hati.. tp ha.. biasalaa tak ley nak duk diam.. asik nak bergerak je.. tak ley nak nafas hati ura ni.. huahuahua..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: