Home > Uncategorized > jaLan-JaLan nGan Ura~~

jaLan-JaLan nGan Ura~~

waaaaa…so tired today…tp aku hePy sgt2…ye lahh..kawan baik aku yg aku penah citer sebelum nih dtg ganu hekhekhek…seronok sgt…dah lama tak jumper….waaaaaaaa…..
aku tak tahu nak story gane..masa aku gie amik dier kat umah kawan aku syafa tuh aku ty gak nak gie jalan mana…ye lah aku nih bukan mahir sgt jalan2 kat ganu..tetibe ura ajak aku gie taman tamadun islam….aku dah cuak…dah la tak tahu jalan…biasa aku gie sana aku naik bot penambang…ni nak naik kete…adeh fening…
tp nak jejalan punyer pasal aku igt2 g2 r….so ngan nekad aku lalu jalan yg nak gie muzium tuh..berpandukan signboard je eheks….confident tuh wahaha….finally aku jumper gak eheks….
hermmm tp frust gak lahh…aku n ura berkobar2 nak masuk nak tgk replika masjid2 tuh…tp tutup sbb aku gie tgh hari tim org nak solat jumaat…huuhuh so aku jalan2 je lahhh kat masjid kristal tuh….seronok gak…byk bergambar hekhekhek….
dah penat2 pusing kat masjid kristal tuh aku gie main kat playground..yg bengong n sengalnya kami nih tgh hari panas2 main buai haha….tp memang best gilerr main ngan ura…waaaa thanks ura…kembalikan zaman remaja hakhakhak…..pastu aku pon balik lahhh, pas solat zohor baru nak anto ura kat batu 6 nak naik bus katanya..aku ajak ler buah hati aku…tup2 drive sampai besut…adeh laaa…best jgk lahhh..hhahah akhirnyer aku sampai gak umah ura….hermmm seronok gakk…kat bawah nih aku nak kong si beberapa keping gambar yg aku amik masa kat masjid kristal….

aku n ura~~~my best frend!!!

depan masjid kristal~~~

kat umah ura~~~

Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. 13/12/2008 at 6:18 pm

    waaa… best kan jengjalan lagu tu.. nnt kita jengjalan ag eh.. tapi tak puas ag jln2 ngn ha.. huhu.. rasa like masa tu kejap sgt.. n ura harap kita leh kuar gitu ag..wahahah…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: