Home > Uncategorized > !!!—MaRaH–!!!

!!!—MaRaH–!!!

arini..aku badmood giler2….aku sendiri tak tahu napa…dari ptg semalam ag sebenarnyer…entahlahh…tiber bgn pagi nih aku tgk something yg menyebabkan hati aku sakit sgt…ya allahh bagai nak luruh tangkai jantung aku nih….aku tahan je…

pas tu entah lahh…aku jadi nak marah je…last2 buah ahti kesygan aku jd mangsa…sory bang..ayg tak sengaja nak marah abg..ayg serabut sgt kepala sekrg..mcm2 hal…entah lah….izinkan ayg tenang kan hati wat sementara waktu…

arrghhh…entah lahh…aku tension…aku tak nak pk tp still bermain2 dlm kotak pemikiran aku nih….rimas sgt….

waaaaaaa ura tolong lahh….bak kata umet ha “susahnya jadi farhatul hakimah”…..takk…tak susah…dah tertulis yg aku kena lalui semua ini…ya allahh kuatkan semangat aku ya allah…..
Categories: Uncategorized
  1. 13/12/2008 at 6:24 pm

    sabar laa ha… ura tahu ha mmg seorg wanita yg kuat.. dan ha akan berjaya jugak lalui sume nya ngn baik like sebelum2 ni.. yakin pd diri yg ha leh lalui nya.. pasti bley..

  2. 13/12/2008 at 7:52 pm

    a`ah kan..tp yeke ha kuat?? hermm kadang ha takut ngan byg2 ha sendri..ura tahu ngan kisah silam ha kan..ha takut ura…ha takut apa2 yg tak elok berlaku kat diri ha…

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

