Home > Uncategorized > sEpiT KuKu

sEpiT KuKu

alkesahhh yg nak aku kesahkan kat sini…hekhekhek….

dlm duk syok2 aku ngadap laptop kesygan aku nihh…tetibe aku terdngr satu suara…

“kakha…sepit kuku dok maner??” wahahah ngatkan sapa…epi rupernye yg berkata2..aku bukan per..ye lah memalm berdua ngan epi…biasa dier ngadap com kat atas..aku sorg2 kat bwh depan tv…waaaa mahu tak tekejut aku dibuatnyer eheks….

ehhh sambung alkesahh….

“ermm bukan ke ada atas meja tuh….” aku memuncungkan mulut…

“takdok pong…epi cari doh…”

“yeke?? kakha tgk ada situ….” confident jerk hahah…aku pon ngan mls bgn ler cari sepit kuku….a`ah lerr tak der hermmmm aku terus ke dapur tgk kat bakul kat gobok itam tuhh….

tuing2…waaa jumper hehe….

“ni ada eaaa hehehe…..”

aku pon bg ler kat epi…..ngan sepantas kilat aku tgk jari jemari aku…waaaa mcm dah pnjg…pk punyer pk baru aku dah 2hari tak potong….hakhakhak

kalo org tgk jari aku nih mesti org ty…”dok sakit ke ha?” aku ngan selamber jwb….”tak pong heheh doh memng jenis kuku gini…” wakaka

kalo kwn2 nak tahu jari ini ada org panggil mc donald waaaaaaaa…tp aku tak kesahh dah jari aku gini hakhakhak…hri2 aku potong kuku tau…kira hobi tetap aku r…entahh bile aku potong n dah siap potong bagaikan satu nikmat yg tak terkata hahah….betulll… 😀

k lahh tu laarr alkesahnyer hahaha…..comey dok bibir aku wakaka…nak tujuk lipstik baru ahaks….bengong tol aku nihh
Advertisements
Categories: Uncategorized
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: